inkoper & contractmanager

Wil jij een sleutelrol spelen in het optimaliseren van onze inkoopprocessen? Wil jij ons contractmanagement verder inrichten? Dan komen we graag met jou in contact!  

Wij zijn een woningcorporatie die grenzen verlegt om dichtbij te kunnen blijven.
De maatschappij is continu in beweging en dat raakt mensen. Wij bewegen mee. We zoeken naar nieuwe manieren om samen te leven en naar elkaar om te kijken. Complexe problemen vragen om vernieuwende oplossingen en het werken over domeinen heen. We kijken verder dan vandaag of morgen. Wij zijn een partner in het leven van onze huurders en bouwen mee aan de toekomst van onze buurten.

Vanwege onze strategische ambities en onze nieuwe organisatie inrichting, zijn wij op zoek naar nieuwe collega’s op verschillende plekken in de onze organisatie. We zoeken onder andere een gedreven en bevlogen inkoper & contractmanager.

Vlaardingen
36 uur
4.205 - 5.529 p.m.

Wat ga je doen?

Je komt te werken in het team Vastgoedontwikkeling, samen met 8 collega’s, waaronder projectleiders en de ontwikkelmanagers. Jij bent van A tot Z verantwoordelijk voor de uitvoering van ons inkoopbeleid en voor het contractbeheer. Daarbij werk je veel samen met onze projectleiders.

 

De functie inkoper & contractmanager is een nieuwe functie binnen onze organisatie. Samen met ons bouw je aan onze ambities op de korte én lange termijn. Je krijgt de ruimte om zelf mede vorm te geven aan deze rol, want bij Waterweg Wonen krijgen professionals het vertrouwen en de verantwoordelijkheid om hun werk goed te doen.

  • Je bent verantwoordelijk voor de inkoopjaarplanning. Je stelt het plan op en stuurt waar nodig bij. Je stemt naadloos af met stakeholders en voert het plan met precisie uit, waardoor je een directe impact hebt op onze organisatie;
     

  • Je hebt een scherp oog voor marktontwikkelingen. Je onderzoekt en beoordeelt trends en stelt innovatieve inkoopstrategieën op. Jouw inzichten vormen de basis voor ons (toekomstige) inkoopbeleid;
     
  • Je bent de drijvende kracht achter onze inkooptrajecten. Je bereidt het inkoopproces tot in de puntjes voor. Van het selecteren van potentiële leveranciers tot het definiëren van KPI’s en contractafspraken; jij zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Samen met je collega’s beoordeel je aanbestedingen en zorg je er zo voor dat wij verantwoorde besluiten kunnen nemen;
 
  • Je bent een kei in onderhandelen. Je verstrekt opdrachten, legt afspraken vast in contracten en borgt deze in onze systemen. Jouw werk draagt bij aan solide en betrouwbare samenwerkingen;
     

  • Je coördineert, monitort en evalueert lopende contracten op basis van prestaties en KPI’s. Bij afwijkingen grijp je proactief in en stem je af met belanghebbenden. Jouw coördinatie zorgt voor optimale resultaten;
     

  • Je initieert verbetertrajecten en innovaties om ons contractmanagement naar een hoger niveau te tillen. Jouw ideeën maken het verschil!
     
  • Je stelt periodieke spendanalyses op, analyseert en beoordeelt de uitkomsten en zet dit om naar verbeterpunten en acties. Jouw analyses dragen bij aan onze efficiëntie en kostenbewust inkopen.
     

 

Wie ben jij?

 
  • Je hebt meerdere jaren ervaring in inkoop, met een focus op aanbestedingen, leveranciers- en contractmanagement;
     

  • Je bent een sterke onderhandelaar en haalt het beste resultaat voor de organisatie naar boven;
     
  • Je hebt een hbo-werk- en denkniveau en beschikt over de benodigde juridische kennis van contract- en leveranciersmanagement;
 
  • Je bent organisatiesensitief en weet vanuit een verbindende rol verschillende belangen goed af te wegen;
       

  • Je hebt een helicopterview en kunt goed omgaan met complexe projecten;
     
  • Je hebt analytische vaardigheden en bent daardoor in staat om verbeteringen en optimalisaties te identificeren en te implementeren.

Wat bieden wij?

 
  • Leren en ontwikkelen is één van onze kernwaarden. Daarom stellen we budget en tijd beschikbaar om te werken aan je ontwikkeling in jouw vakgebied;
     

  • Daarnaast stellen we een individueel loopbaanontwikkelingsbudget (ILOB) van € 900,- per jaar ter beschikking bij een voltijd dienstverband. Dit budget kun je besteden aan een opleiding, cursus of training naar keuze, zowel binnen als buiten je huidige vakgebied;
     
  • We vinden vitaliteit belangrijk en bieden onze medewerkers gratis fruit en soep aan in ons werkcafé. En wat dacht je van een potje tafeltennis op kantoor? Of neem deel aan onze leasefietsregeling. Ook kun je regelmatig een stoelmassage krijgen;
     
  • Een arbeidscontract van één jaar met uitzicht op een vast contract;
 
  • Een salaris tussen de € 4.205,00 en € 5.529,00 bruto per maand op basis van 36 uur per week, conform schaal I van de cao woondiensten afhankelijk van je competenties, opleiding en ervaring;
     

  • Een eindejaarsuitkering van 3% van het jaarsalaris;
     
  • Je krijgt van ons een laptop en telefoon in bruikleen en de mogelijkheid om thuis een goede werkplek in te richten. Zo kun je op verschillende plekken aan het werk. Binnen het team maken we afspraken wanneer we samen op kantoor te werken;
     
  • En last but not least: we organiseren geregeld (informele) personeelsbijeenkomsten, denk aan borrels, feesten en WaWoLunches.




 

Geïnteresseerd?

  • Klik op 'solliciteren' en laat ons met jou kennis maken in een motivatiebrief. Verras ons!;
  • We vragen een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) om in aanmerking te komen voor deze functie.

 

Vragen over deze functie?

Bel gerust voor meer informatie.

 

Rachel de Kort

directeur Bedrijfsvoering

Telnr.: 06 47 69 68 39  (niet bedoeld voor acquisitie)

 

Voor vragen over de procedure of voor acquisitie kan contact opgenomen worden met de afdeling P&O via vacatures@waterwegwonen.nl.